NCJ vacature: communicatiemedewerker (32-36 uur)
Het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ) heeft een vacature openstaan. Hieronder lees je meer over de functies van communicatiemedewerker.
Nieuws 2 mei 2019
Maandagmiddag 11 februari kwamen ongeveer 45 staf- en beleidsmedewerkers en vertegenwoordigers uit de jeugdgezondheidszorg (JGZ) bij elkaar over het Actieprogramma Kansrijke Start. Tijdens dit Kennisnetwerk JGZ stonden de volgende vragen centraal: Op welke wijze zijn de JGZ-organisaties al met het Actieprogramma Kansrijke Start aan de slag gegaan? Wat kunnen we van elkaar leren? Welke vragen zijn er? Nicole van Loy (programmaleider van Kansrijke Start van VWS), Marlies Buurman (bestuurssecretaris van het College Perinatale Zorg/CPZ) en Bart Loman (Pharos) waren aanwezig om vragen te beantwoorden.
Tijdens het Kennisnetwerk JGZ werkten staf- en beleidsmedewerkers aan een inventarisatie van de mogelijkheden van de JGZ binnen het programma Kansrijke Start. Er is daarbij gekeken naar aansluiting met bestaande interventies en programma’s.
BEKIJK HIER DE UITGEBREIDE INVENTARISATIE >
Het volgende Kennisnetwerk JGZ staat gepland op maandagmiddag 27 mei van 13.00-15.30 uur bij het NCJ in Utrecht. Bekijk hier het programma. Aanmelden kan al door te mailen naar Petra Kletter via pkletter@ncj.nl.
De JGZ heeft een unieke rol dankzij haar expertise op preventie. Samen met ActiZ Jeugd en GGD GHOR Nederland ontwikkelde het NCJ de JGZ Preventieagenda. Door focus aan te brengen en samen te werken met anderen kan de JGZ écht het verschil maken in de aanpak van maatschappelijke uitdagingen. Blijf op de hoogte door je aan te melden voor de nieuwsbrief JGZ Preventieagenda.
Het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ) heeft een vacature openstaan. Hieronder lees je meer over de functies van communicatiemedewerker.
Robin Hood neemt van hen die genoeg hebben en geeft aan hen die dat nodig hebben. Dat gaan we doen in dit meerjarige project: we zorgen dat gezinnen met jonge kinderen geen geld mislopen.
In een challenge voor de Universiteit Utrecht gingen vier masterstudenten aan de slag met de vraag wat het belang is van overgangsrituelen voor jeugdigen op school.