
Nieuw artikel in TJGZ over toewerken naar gerichtere verwijscriteria voor voorschoolse educatie
Dit artikel van TJGZ gaat over het toewerken naar gerichtere verwijscriteria voor voorschoolse educatie.
Nieuws 22 mei 2020
Op 7 mei bood het JGZ innovatieatelier een online themacafé ‘Corona en hoe verder?’ aan in samenwerking met Sherilyn Faber, innovatie-pionier werkzaam bij GGD Zaanstreek-Waterland. Vragen die in het cafe besproken werden waren o.a.: Hoe is jouw organisatie veranderd door corona? Wat zijn de voor- en nadelen van deze veranderingen? Had JGZ Corona nodig om de stap naar digitaal werken te maken of de stap naar werken met gezamenlijke besluitvorming (shared decision making)? Zijn we meer out-of-the-box gaan denken?
Dit artikel van TJGZ gaat over het toewerken naar gerichtere verwijscriteria voor voorschoolse educatie.
Werk je in de jeugdgezondheidszorg (JGZ) en wil je meewerken om de herziene JGZ-richtlijn Opvoedondersteuning zo toepasbaar mogelijk te maken in de praktijk? Doe dan mee aan de praktijktest!
Klimaatverandering is niet alleen een milieuvraagstuk, maar óók een gezondheidsvraagstuk. Welke rol kan de JGZ hierin spelen?
"*" geeft vereiste velden aan