
Nieuw artikel in TJGZ over toewerken naar gerichtere verwijscriteria voor voorschoolse educatie
Dit artikel van TJGZ gaat over het toewerken naar gerichtere verwijscriteria voor voorschoolse educatie.
Nieuws 19 december 2019
JGZ-organisaties willen graag op efficiënte wijze hun interne scholingen optimaliseren. Door de inzet van een zelf ontwikkelde e-learning en blended learning is optimalisatie van scholing mogelijk. Door e-learnings van verschillende JGZ-organisaties met elkaar te delen hoeft niet elke organisatie voor eenzelfde thema een eigen scholing te ontwikkelen. Zo kan scholing van JGZ-professionals efficiënter georganiseerd worden. Het project ‘Samen e-learnings maken’ maakt afstemming en samenwerking tussen JGZ-organisaties mogelijk bij het ontwikkelen van e-learnings en blended learning.
Dit artikel van TJGZ gaat over het toewerken naar gerichtere verwijscriteria voor voorschoolse educatie.
Werk je in de jeugdgezondheidszorg (JGZ) en wil je meewerken om de herziene JGZ-richtlijn Opvoedondersteuning zo toepasbaar mogelijk te maken in de praktijk? Doe dan mee aan de praktijktest!
Klimaatverandering is niet alleen een milieuvraagstuk, maar óók een gezondheidsvraagstuk. Welke rol kan de JGZ hierin spelen?
"*" geeft vereiste velden aan